Wednesday, September 17, 2008

CARI2 JALAN........MAKAN...

Kat sini aku suka nak suggest sikit pasai tempat makan (untuk kengkawan yang ala2 gitukan) orang2 JEPUN yang paling suka di kunjungi oleh orang bukan sama waktu dengan JEPUN..... terutama aku dengan family setiap hujung minggu....Mana lagi kalau bukan kat Restoran SUSHI KING....Kwang2...
Tapi awas bagi sesapa yang tak berapa nak boleh telan benda mentah atau separa masak ni boleh cari ALTERNATIVE lain.....mamak stall ke, ikan bakar BELLAMY ke takpun jauh sikit pekena ikan bakar kat Umbai Melaka...tapi aku respect dengan anak pompuan sulung aku slumber je dia telan siap cicah kicap campur wasabee...ngeri tengok....

Menu utama tiap kali aku tunduk hormat dengan chopstick tanpa pandang kiri kanan......

1) "Fry Set"....yang ni favourite mak aku....

2) "Fantastic Salmon Sushi"

3)"A fine Selection of Appetizzers"

4)"Wholesome Chawanmushi"

5)"Perfect Golden Brown Tempura Delight"

6)"Perfectly Fresh Sashimi"

7)"Tasty Eel Dishes dengan Sotong Bakar"

8)"Excellent Salmon Soup"

9)"Deliciously Sweet Desserts....Pencuci mulut la tu.....

10)" aku dah kenyang la.....

So apalagi cuba la....bukan nak promote pun tapi asyik2..... DOME, KFC, PIZZA HUT, MCD n bla2 boring....

Rasanya tak payah lah aku nak bagitau isi kandungan menu2 tadi kan2....pergi la cari sendiri....

..........KFC kat EGYPT nun di MESIR sana tu lain macam sikit...nak tau.....pergi sana laa...

No comments: